Eigen tassen maken. 24-03-2012 - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Denise Breek - WaarBenJij.nu Eigen tassen maken. 24-03-2012 - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Denise Breek - WaarBenJij.nu

Eigen tassen maken. 24-03-2012

Door: DeniseBreek

Blijf op de hoogte en volg Denise

27 Maart 2012 | Hongarije, Boedapest

Zaterdag 24-03-2012

Vandaag moesten we weer vroeg verzamelen. We moesten naar een bepaald metrostation en daar werden we opgewacht. We hadden nog geen idee wat we gingen doen, het enige wat we wisten was dat het iets creatiefs zou zijn. Vol vragen gingen we er naar toe en toen we een winkel in liepen waar alles zelf gemaakt was, wisten we alsnog niet wat we zelf gingen maken. We mochten eerst wat rond kijken en konden eventueel wat te drinken halen. Ik nam een overheerlijke cappuccino die ze op een erg leuke manier serveerden. Ze maakten van het schuim namelijk een hartje!
Na een kwartiertje werd ons verteld wat de bedoeling was. We gingen onze eigen tassen bedrukken! Eerst werd ons een demonstratie gegeven en daarna mochten we het zelf proberen. Dit was erg leuk om te doen.
In de middag gingen Jildou en ik even richting het centrum waar allemaal leuke kraampjes stonden. We hadden wel zin in wat te eten en dus namen we een lekkere pannekoek met kaas! Er speelde een leuk bandje vlak bij de kraampjes en er zaten allemaal mensen bij een fontein. Dit had een erg gezellige sfeer en dus besloten wij ook bij de fontein te gaan zitten. Het zonnetje scheen nog lekker dus we konden nog eventjes van de laatste zonnestralen van vandaag genieten. Toen we de pannekoek op hadden en nog even van de gezellige sfeer hadden genoten gingen we nog eventjes wat winkeltjes. Natuurlijk kon ik de winkel weer niet met lege handen verlaten. Helaas of gelukkig, het is maar hoe je het bekijkt.
Na nog een paar winkeltjes in te zijn geweest zijn we maar snel richting de metro gegaan. Onze voeten deden pijn en we hebben vandaag ongetwijfeld weer heel wat kilometertjes gelopen.
Vanavond waren mijn lieve vriendinnetjes Eileen, Palina, Lisa & Carina aan het voorzitten wat wij zo wekelijks elke zaterdagavond doen. Ze hadden snel skype opgestart en dus hebben we zeer gezellig een paar uren geskyped. Zo leek het alsof ik toch nog een beetje bij ze was! Ik heb ze gelijk op de hoogte gebracht over mijn stage, wat ik in mijn vrije tijd doe en over het prachtige weer hier! Nadat we gerust een aantal uren achter skype hadden gezeten, zij al bijna opstap gingen en ik een houten kont kreeg en slaperig werd, zijn we maar gestopt.
Het was super leuk om mn vriendinnetjes te hebben gesproken en ik heb heerlijk van deze dag genoten!

Veel liefs x.


  • 27 Maart 2012 - 21:25

    Tine:

    leuk verslag weer, ik lees dat je je prima vermaakt daar! fijne avond...

  • 27 Maart 2012 - 22:27

    Chantal:

    Heeey denise, leuke verlagen weer..mjullie hebben nu weer nieuwe docenten toch? Bvalln ze een beetje? Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hongarije, Boedapest

Denise

Heei, Van 11 maart t/m 1 april ga ik stage lopen in Budapest. Dit zal de eerste keer zijn dat ik reisverslagen ga bijhouden. Ik hoop jullie op deze manier en beetje op de hoogte te kunnen houden. Liefs, Denise

Actief sinds 04 Maart 2012
Verslag gelezen: 1267
Totaal aantal bezoekers 9512

Voorgaande reizen:

11 Maart 2012 - 01 April 2012

Stage Budapest

Landen bezocht: