Leerzame stagedag. 21-03-2012 - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Denise Breek - WaarBenJij.nu Leerzame stagedag. 21-03-2012 - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Denise Breek - WaarBenJij.nu

Leerzame stagedag. 21-03-2012

Door: DeniseBreek

Blijf op de hoogte en volg Denise

24 Maart 2012 | Hongarije, Boedapest

Woensdag 21-03-2012

Vandaag was weer een nieuwe stagedag. Stipt op tijd kwamen we aan op de locatie. Het begin was al goed, ten eerste wisten we dat de vrouw ons verwachtte, dus zowel zij als wij stonden niet vol verrassingen. Ze had een hele informatiebrochure voor ons gemaakt en hebben we samen doorgenomen. Alleen dit al was heel erg leerzaam en we hebben er ook nog echt wat aan. Volgende week vrijdag moeten we namelijk een presentatie houden over onze stage periode en daar kunnen we dit dus weer mooi voor gebruiken. Ook buiten de brochure om hebben we echt heel veel informatie gekregen. Nog een pluspunt was dat ze erg goed Engels kon praten en duidelijk sprak. Nadat ze ons heel veel had verteld, vertelde ze ook nog wat leuke locaties om naar toe te gaan in onze vrije tijd. Ze maakte plattegrondjes en routebeschrijvingen voor ons en vertelde wat je er zoal kon doen. Na afloop hadden we nog een paar cadeautjes voor haar en daar was ze heel erg blij mee.

In de middag ben ik naar het winkelcentrum geweest en kon ik een aantal dingen weer niet in de winkel laten liggen. Ik heb een prachtige tas en een heel leuk jurkje gekocht! Ik kon het gewoon niet laten, ondanks dat het toch wat duurder was dan mijn andere aankopen. Ach ja, zo vaak ben ik hier natuurlijk ook niet.
Nadat we uitgewinkeld waren, hebben we nog even een rondje spar gedaan. De boodschappen moesten weer gedaan worden en vandaag moesten Jildou en ik het eten verzorgen voor onze kamer. Onze 'favoriete' caissiere was er niet, helaas.
Na de boodschappen zijn we snel naar het hostel gegaan en gingen we gelijk koken. Na het eten hebben we nog even met wat meiden in de keuken gezeten en later nog eventjes lekker op de slaapkamer gezeten.
Het is trouwens onmogelijk om hier een dagje ergens heen te gaan zonder zere voeten te krijgen. Zowel ik als de rest van de groep hebben standaard elke dag last van onze voeten. Niet echt fijn ofzo, maar we lopen hier wel heel wat kilometertjes af!
Voor vandaag een kort verslagje, maar zoveel heb ik vandaag ook niet gedaan.

Veel liefs x.

  • 24 Maart 2012 - 19:25

    Tamara:

    Goed dat je wat gevonden hebt voor je presentatie, hoop dat het je wat lukt vrijdag ermee!!
    Ben erg benieuwd wat je daar allemaal koopt qua kleren enz, of het echt heel anders is als hier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hongarije, Boedapest

Denise

Heei, Van 11 maart t/m 1 april ga ik stage lopen in Budapest. Dit zal de eerste keer zijn dat ik reisverslagen ga bijhouden. Ik hoop jullie op deze manier en beetje op de hoogte te kunnen houden. Liefs, Denise

Actief sinds 04 Maart 2012
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 9515

Voorgaande reizen:

11 Maart 2012 - 01 April 2012

Stage Budapest

Landen bezocht: