Gezellige avond! 23-03-2012 - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Denise Breek - WaarBenJij.nu Gezellige avond! 23-03-2012 - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van Denise Breek - WaarBenJij.nu

Gezellige avond! 23-03-2012

Door: DeniseBreek

Blijf op de hoogte en volg Denise

27 Maart 2012 | Hongarije, Boedapest

Vrijdag 23-03-2012

Vanochtend verschenen Minke en ik weer op een locatie waar we al eerder waren geweest. Vandaag hadden we een afspraak met iemand anders, we mochten wel even plaats nemen en dan zal hij straks bij ons komen. Toen de man bij ons aan kwam zaten Minke en ik een beetje raar te kijken. Deze man hadden wel op onze eerste dag ook al gezien maar wisten nooit dat we hem nog eens zouden ontmoeten. Nog een beetje in de war dachten we na maar luisterden we naar de man. Tot de man zijn spijt kon hij ons vandaag niet helpen, het was erg druk en wou de afspraak verzetten naar dinsdag 16:30. Dit betekende dus dat we vandaag vrij waren! Dinsdag hadden we anders een vrije dag gehad maar als we dan toch pas 16:30 hoeven te komen, kunnen we in ieder geval lekker uitslapen. 09:00 liepen we het gebouw in en 09:05 liepen we het gebouw weer uit. We gingen maar snel weer richting de metro en weer terug naar het hostel. Onderweg heb ik nog even zo'n overheerlijke brood/deegrol met suiker, kaneel en noten gekocht. Dit is namelijk gewoon puur genieten!

Toen we weer in het hostel waren heb ik alle bonnetjes van mijn uitgaven genoteerd want die moeten we allemaal bijhouden. Dit bleef ik maar uitstellen maar dat heb ik nu gelukkig maar weer aan kant. Na dit te hebben gedaan bedacht ik me weer dat ik die broodrol nog had en ging die lekker op eten. Even later kwam Jildou weer 'thuis' en hebben we gelijk ons handdoekje, ipod, en drinken gepakt en zijn we heerlijk in de zon gaan liggen. Het zonnetje scheen weer volop en dus konden we lekker relaxen. We hebben het maar getroffen want op de eerste paar daagjes na hebben we alleen maar warm weer en zon gehad!
Aan het eind van de middag gingen we weer naar binnen en was iedereen vooral in de badkamer bij de spiegels te vinden en bij de koffers met kleding. Vanavond gingen we namelijk even snel ergens wat eten en daarna op een terrasje zitten en daarna naar een discotheek.
Na ongeveer een half uur tot drie kwartier naar een bepaalde discotheek te hebben gezocht, hadden we hem eindelijk gevonden. Toen we er voor stonden bleek de discotheek gesloten te zijn wegens onderhoud. We besloten toen maar om nog even lekker een terrasje te pakken want het was nog mooi weer en het zag er erg gezellig uit. Nadat we een lekkere cocktail hadden gehad gingen we naar een club die er naast zat. Ik ging even naar de ingang om te vragen wat de entree was want het leek er op dat je wel entree moest betalen. Toen ze in de gaten hadden dat we buitenlanders waren en met alleen maar meiden waren, mochten we er gratis in. Snel riep ik de meiden en gingen we naar binnen. Het was 21:00 toen we binnen kwamen en het was happy hour tot 23:00, dit betekende dat alle cocktails voor de helft van de prijs was. Dit was dus weer mooi meegenomen!
Toen we met zijn allen weer terug gingen hebben we het nog erg gezellig gehad in de metro en de bus. Ondanks dat we al ongeveer twee weken samen zijn, leer je elkaar toch nog steeds beter kennen en zie je ook de andere kanten van elkaar. Iedereen was ongelooflijk actief maar toen we terug in het hostel waren zijn de meesten toch gelijk maar hun bedje in gedoken.
We hebben vandaag een heerlijke en gezellige dag gehad!

Veel liefs x.

  • 28 Maart 2012 - 19:31

    Nathalie:

    Hee denise !

    Wat leuk om je verslagen zo allemaal te lezen !
    Jullie hebben een leuke dag gehad zie ik wel ! ;)
    Wat zul je straks lekker bruin zijn :D
    Geniet er nog maar even van .. !
    ik zal nog even je andere verslag lezen ! :D

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hongarije, Boedapest

Denise

Heei, Van 11 maart t/m 1 april ga ik stage lopen in Budapest. Dit zal de eerste keer zijn dat ik reisverslagen ga bijhouden. Ik hoop jullie op deze manier en beetje op de hoogte te kunnen houden. Liefs, Denise

Actief sinds 04 Maart 2012
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 9514

Voorgaande reizen:

11 Maart 2012 - 01 April 2012

Stage Budapest

Landen bezocht: